Wil jij je inzetten voor een groen, sociaal en open Rijswijk?

GroenLinks Rijswijk groeit in alle opzichten; bij de gemeenteraadsverkiezingen gingen we van twee naar vijf zetels en ook het aantal actieve leden en vrijwilligers groeit. Wil jij ook meedoen? Dat kan op verschillende manieren:

• Volg ons op social media

GroenLinks Rijswijk heeft een eigen Facebook-pagina, Instagram en Twitter-account. Volg ons, like ons en deel onze berichten. Het is heel simpel, maar daarmee vergroten we wel ons bereik! Bovendien blijf je op de hoogte van onze activiteiten.
Sluit je aan bij onze groeiende beweging. Als lid mag je meebelissen over de koers, ontvang je de nieuwsbrief en exclusieve uitnodigingen en steun je GroenLinks met jouw bijdrage.
  • Bezoek een ALV
Een keer in de twee maanden organiseert GL Rijswijk een algemene ledenvergadering (ALV). Als lid kun je tijdens de vergadering meepraten en beslissen over de koers van de afdeling. En drink een borrel na afloop met andere GroenLinksers. De ALV is een goede plek om mensen te leren kennen en te ontdekken hoe je actief kunt worden binnen de afdeling.
Een aantal keer per jaar gaan de raadsleden van GL Rijswijk en enthousiaste vrijwilligers de wijken in. We gaan langs de deuren in verschillende wijken om zo met mensen het gesprek aan te gaan en te horen wat er speelt in die wijk. We verzamelen altijd op een centrale plaats, vaak bij een GroenLinks lid of vrijwilliger die in de betreffendewijk woont, en maken eerst wat tijd vrij voor koffie, thee en gezelligheid. Wil je meer weten, bekijk dan deze video! of neem contact op met Romke Jan de Vries.