Doe mee

Wil jij je inzetten voor een groen en sociaal Rijswijk? Dan ben je natuurlijk van harte welkom bij GroenLinks Rijswijk.

Bij de finish van de Nacht van de Vluchteling 2016

Het gaat goed met GroenLinks. Onder aanvoering van Jesse Klaver zijn we landelijk een partij van betekenis. Ook in Rijswijk is GroenLinks goed in beeld, dankzij de inzet van onze wethouder (Marloes), de raadsleden (Lammert en Marieke) en onze vrijwilligers.

Meld je ook als vrijwilliger bij GroenLinks! Klik HIER. We nemen snel contact met je op.

Op 21 maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen.
Dat lijkt ver weg, maar we kunnen niet zonder een goede voorbereiding. We gaan ook bij deze verkiezingen de positieve aandacht vasthouden en omzetten in een klinkend resultaat. Daarvoor is een creatieve en stevige campagne nodig. Het bestuur is al begonnen met de voorbereidingen. De komende tijd gaan we onze campagne verder in de steigers zetten. Er moet van alles gebeuren. Ben je lid of sympathisant? Doe mee!

We zoeken…
… enthousiaste mensen die zich voor een korte of langere periode willen inzetten voor een bepaalde klus. Dat kan enorm variëren: van een paar uur flyeren tot vier jaar in de gemeenteraad. Wat kun jìj zijn of doen om de campagne tot een succes te maken? Download de bijlage onderaan deze pagina!
Het kost…
… tijd en energie. Deze klussen en taken kosten tijd. Dat zeggen we er maar gelijk eerlijk bij. Maar iedereen die mee wil doen, kan meedoen. Of het nu is voor een paar uur, voor één keer of voor langere tijd: je bent van harte welkom om deel uit te gaan maken van een enthousiast team.
Je krijgt…
… energie, gezelligheid en voldoening. Je bedenkt oplossingen voor problemen, je realiseert idealen, je betekent iets voor mensen, je hebt invloed. Je doet nieuwe dingen. Je voert interessante gesprekken. Je laat zien dat je GroenLinks wilt steunen. Je kunt ook deelnemen aan trainingen van de GroenLinks Academie. En... ‘t is leuk!

Wil jij je inzetten, heb je leuke ideeën of heb je vragen?
Meld je HIER als vrijwilliger.
Of download de bijlage of neem contact op met Marieke Alberts of Theo Bril (tel. 06-13452105). E-mail: rijswijk@groenlinks.nl

Op de volgende manieren help je ons ook!

1. Volg ons op Twitter
  2. Vind ons leuk op Facebook
  3. Deel onze berichten op jouw Facebook of Twitter
  4. Word lid of werf een lid
  5. Word sympathisant of werf een sympathisant.